luni, decembrie 05, 2011

Salata de brocoli

Exista incetatenita ideea ca brocoli e naspa.Asa o fi, daca nu e gatit cum trebuie.
Azi la cina am facut salata de brocoli si a iesit o delicatesa.Iata reteta ca poza nu am , a trecut toata salata si nu am apucat sa-i fac poze :)).
Am dat in clocot vreo 3 minute brocoli cu apa si sare, bineinteles sub capac.
Pentru dresing am fiert in coaja un cartof mare .Am strecurat brocoli si l-am racit repede sub jet de apa rece.
Cartoful fierbinte l-am curatat de coaja,l-am pasat bine ,bine, am adaugat o lingura de mustar si doua linguri de apa.Apoi am mixat la viteza mare adaugand cate putin ulei din samburi de struguri...(am salvat putin , nu am apucat sa-l pun tot in sapunuri :)).
Am taiat brocoli in buchetele mici intr-un castron si am adaugat peste el frunze de patrunjel tocate marunt si putina zeama de lamaie.Apoi am turnat maioneza obtinuta din cartof, putina sare,piper si o lingura de smantana.Am amestecat tot si a iesit o salata foarte gustoasa .

Niciun comentariu:

Trimiteţi un comentariu